İktisadi, İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji ( %30 İngilizce )

Ders Bilgileri

İNGİLİZCE IV
Kodu Dönemi Teori Uygulama Ulusal Kredisi AKTS Kredisi
Saat / Hafta
FLE202 Bahar 3 0 3 5

Ön Koşulu Olan Ders( ler )
Dili Türkçe
Türü Zorunlu
Seviyesi Lisans
Öğretim Elemanı( ları ) Öğr. Gör. Sena TEKELİ
Öğretim Sistemi Yüz Yüze
Önerilen Hususlar
Staj Durumu Yok
Amacı Bu program,öğrencilerin iletişim becerilerini geliştirmeği hedefler.Yine bu program, öğrencilerin meslekleri ile ilgili kelime dağarcıklarını genişletmek ve ilerde iş bulmada başarı sağlamalalarını , programı tamamladıktan sonra, meslekleri ile ilgili e-mail yazma, sunum yapma, rapor yazma ,toplantı yapma gibi becerilerini geliştirmeyi hedefler.
İçeriği FLE 202 öğrencilerin dil iletişim metodlarını geliştirmek ve onlara dil öğretmeyi hedefler.

Dersin Öğrenim Çıktıları

# Öğrenim Çıktıları
1 Kazanılmış kelime bilgisinin akademik okuma,dinleme,yazma alanlarında uygulamak.
2 Bir kelimenin çeşitli formlarını kullanabilme.
3 Dil becerilerinin araştırma ve akademik seviyede geliştirilmesi.
4 Bölümle ilgili metinler üzerinde çalışma.
5 Bölümleriyle ilgili kelime dağarcığının geliştirilmesi.
6 Yeni bilgi kazanımı ve kişisel strateji geliştirilmesi
7

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

# Konular Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1 Giriş Dersi, Müfredatın Açıklanması / Ünite 4- Sosyal Psikoloji ve Birey Senkron ve Asenkron
2 Ünite 5- Sosyal Psikoloji ve Gruplar Senkron
3 Ünite 6- Araştırma ve Deneyler 1 / Çalışma Yaprağı 1 Senkron
4 Ünite 7- Araştırma ve Deneyler 2 Senkron
5 Ünite 8- Araştırma ve Deneyler 3 Senkron
6 Ünite 9- Ruhsal Bozukluklar 1 / Çalışma Sayfası 2 Senkron
7 Ünite 10- Ruhsal Bozukluklar 2 Senkron ve Asenkron
8 MIDTERM çevrimiçi
9 Sınav Geri Bildirimi / Ünite 11- Ruhsal Bozukluklar 3 Senkron
10 Ünite 12- Ruhsal Bozukluklar 4 Senkron
11 Ünite 13- Tedavi / Çalışma Yaprağı 3 Senkron
12 Ünite 14- Uygulamalar / Ünite 15 Kariyer Seçenekleri Senkron
13 Sunumlar Toplam Notun% 10'u Senkron
14 Sunumlar Senkron ve Asenkron
15 Final Sınavı çevrimiçi
16

Resources

# Malzeme / Kaynak Adı Kaynak Hakkında Bilgi Referans / Önerilen Kaynak
1 Psychology, Timothy Gilliland, PsyD Jenny Dooley, Express Publishing, 2017 COURSE BOOK JANE SHORT

Ölçme ve Değerlendirme Sistemi

# Ağırlık Çalışma Türü Çalışma Adı
1 %30 Ara Sınav Ara Sınav
2 %60 Son Sınav Son Sınav
3 %10 Ara Sınav Ara Sınav

Dersin Öğrenim Çıktıları ve Program Yeterlilikleri ile İlişkileri

# Öğrenim Çıktıları Program Çıktıları Ölçme ve Değerlendirme
1 Kazanılmış kelime bilgisinin akademik okuma,dinleme,yazma alanlarında uygulamak. 9͵11 1͵2͵3
2 Bir kelimenin çeşitli formlarını kullanabilme. 9͵11 1͵2͵3
3 Dil becerilerinin araştırma ve akademik seviyede geliştirilmesi. 9͵11 1͵2͵3
4 Bölümle ilgili metinler üzerinde çalışma. 9͵11 1͵2͵3
5 Bölümleriyle ilgili kelime dağarcığının geliştirilmesi. 9͵11 1͵2͵3
6 Yeni bilgi kazanımı ve kişisel strateji geliştirilmesi 9͵11 1͵2͵3
7
Not: Ölçme ve Değerlendirme sütununda belirtilen sayılar, bir üstte bulunan Ölçme ve Değerlerndirme Sistemi başlıklı tabloda belirtilen çalışmaları işaret etmektedir.

İş Yükü Detayları

# Etkinlik Adet Süre (Saat) İş Yükü
1 Ders Süresi 14 3 42
2 Sınıf Dışı Ders Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) 14 2 28
3 Sunum ve Seminer Hazırlama 0 0 0
4 İnternette tarama, kütüphane ve arşiv çalışması 0 0 0
5 Belge/Bilgi listeleri oluşturma 3 2 6
6 Atölye 0 0 0
7 Ara Sınav için Hazırlık 1 6 6
8 Ara Sınav 1 1 1
9 Kısa Sınav 0 0 0
10 Ödev 0 0 0
11 Ara Proje 0 0 0
12 Ara Uygulama 0 0 0
13 Son Proje 0 0 0
14 Son Uygulama 0 0 0
15 Son Sınav için Hazırlık 1 6 6
16 Son Sınav 1 1 1
  90