İktisadi, İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji ( %30 İngilizce )
Ders Bilgileri
İNGİLİZCE IV | |||||
---|---|---|---|---|---|
Kodu | Dönemi | Teori | Uygulama | Ulusal Kredisi | AKTS Kredisi |
Saat / Hafta | |||||
FLE202 | Bahar | 3 | 0 | 3 | 5 |
Ön Koşulu Olan Ders( ler ) | |
---|---|
Dili | Türkçe |
Türü | Zorunlu |
Seviyesi | Lisans |
Öğretim Elemanı( ları ) | Öğr. Gör. Sena TEKELİ |
Öğretim Sistemi | Yüz Yüze |
Önerilen Hususlar | |
Staj Durumu | Yok |
Amacı | Bu program,öğrencilerin iletişim becerilerini geliştirmeği hedefler.Yine bu program, öğrencilerin meslekleri ile ilgili kelime dağarcıklarını genişletmek ve ilerde iş bulmada başarı sağlamalalarını , programı tamamladıktan sonra, meslekleri ile ilgili e-mail yazma, sunum yapma, rapor yazma ,toplantı yapma gibi becerilerini geliştirmeyi hedefler. |
İçeriği | FLE 202 öğrencilerin dil iletişim metodlarını geliştirmek ve onlara dil öğretmeyi hedefler. |
Dersin Öğrenim Çıktıları
# | Öğrenim Çıktıları |
---|---|
1 | Kazanılmış kelime bilgisinin akademik okuma,dinleme,yazma alanlarında uygulamak. |
2 | Bir kelimenin çeşitli formlarını kullanabilme. |
3 | Dil becerilerinin araştırma ve akademik seviyede geliştirilmesi. |
4 | Bölümle ilgili metinler üzerinde çalışma. |
5 | Bölümleriyle ilgili kelime dağarcığının geliştirilmesi. |
6 | Yeni bilgi kazanımı ve kişisel strateji geliştirilmesi |
7 |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
# | Konular | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
---|---|---|
1 | Giriş Dersi, Müfredatın Açıklanması / Ünite 4- Sosyal Psikoloji ve Birey | Senkron ve Asenkron |
2 | Ünite 5- Sosyal Psikoloji ve Gruplar | Senkron |
3 | Ünite 6- Araştırma ve Deneyler 1 / Çalışma Yaprağı 1 | Senkron |
4 | Ünite 7- Araştırma ve Deneyler 2 | Senkron |
5 | Ünite 8- Araştırma ve Deneyler 3 | Senkron |
6 | Ünite 9- Ruhsal Bozukluklar 1 / Çalışma Sayfası 2 | Senkron |
7 | Ünite 10- Ruhsal Bozukluklar 2 | Senkron ve Asenkron |
8 | MIDTERM | çevrimiçi |
9 | Sınav Geri Bildirimi / Ünite 11- Ruhsal Bozukluklar 3 | Senkron |
10 | Ünite 12- Ruhsal Bozukluklar 4 | Senkron |
11 | Ünite 13- Tedavi / Çalışma Yaprağı 3 | Senkron |
12 | Ünite 14- Uygulamalar / Ünite 15 Kariyer Seçenekleri | Senkron |
13 | Sunumlar Toplam Notun% 10'u | Senkron |
14 | Sunumlar | Senkron ve Asenkron |
15 | Final Sınavı | çevrimiçi |
16 |
Resources
# | Malzeme / Kaynak Adı | Kaynak Hakkında Bilgi | Referans / Önerilen Kaynak |
---|---|---|---|
1 | Psychology, Timothy Gilliland, PsyD Jenny Dooley, Express Publishing, 2017 | COURSE BOOK JANE SHORT |
Ölçme ve Değerlendirme Sistemi
# | Ağırlık | Çalışma Türü | Çalışma Adı |
---|---|---|---|
1 | %30 | Ara Sınav | Ara Sınav |
2 | %60 | Son Sınav | Son Sınav |
3 | %10 | Ara Sınav | Ara Sınav |
Dersin Öğrenim Çıktıları ve Program Yeterlilikleri ile İlişkileri
# | Öğrenim Çıktıları | Program Çıktıları | Ölçme ve Değerlendirme |
---|---|---|---|
1 | Kazanılmış kelime bilgisinin akademik okuma,dinleme,yazma alanlarında uygulamak. | 9͵11 | 1͵2͵3 |
2 | Bir kelimenin çeşitli formlarını kullanabilme. | 9͵11 | 1͵2͵3 |
3 | Dil becerilerinin araştırma ve akademik seviyede geliştirilmesi. | 9͵11 | 1͵2͵3 |
4 | Bölümle ilgili metinler üzerinde çalışma. | 9͵11 | 1͵2͵3 |
5 | Bölümleriyle ilgili kelime dağarcığının geliştirilmesi. | 9͵11 | 1͵2͵3 |
6 | Yeni bilgi kazanımı ve kişisel strateji geliştirilmesi | 9͵11 | 1͵2͵3 |
7 |
İş Yükü Detayları
# | Etkinlik | Adet | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|---|
1 | Ders Süresi | 14 | 3 | 42 |
2 | Sınıf Dışı Ders Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) | 14 | 2 | 28 |
3 | Sunum ve Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
4 | İnternette tarama, kütüphane ve arşiv çalışması | 0 | 0 | 0 |
5 | Belge/Bilgi listeleri oluşturma | 3 | 2 | 6 |
6 | Atölye | 0 | 0 | 0 |
7 | Ara Sınav için Hazırlık | 1 | 6 | 6 |
8 | Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
9 | Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
10 | Ödev | 0 | 0 | 0 |
11 | Ara Proje | 0 | 0 | 0 |
12 | Ara Uygulama | 0 | 0 | 0 |
13 | Son Proje | 0 | 0 | 0 |
14 | Son Uygulama | 0 | 0 | 0 |
15 | Son Sınav için Hazırlık | 1 | 6 | 6 |
16 | Son Sınav | 1 | 1 | 1 |
90 |