Meslek Yüksekokulu
İnşaat Teknolojisi
Ders Bilgileri
İNGİLİZCE II | |||||
---|---|---|---|---|---|
Kodu | Dönemi | Teori | Uygulama | Ulusal Kredisi | AKTS Kredisi |
Saat / Hafta | |||||
ING102 | Bahar | 3 | 0 | 3 | 3 |
Ön Koşulu Olan Ders( ler ) | hiç |
---|---|
Dili | Türkçe |
Türü | Zorunlu |
Seviyesi | Ön Lisans |
Öğretim Elemanı( ları ) | Öğr. Gör. Sena TEKELİ |
Öğretim Sistemi | Yüz Yüze |
Önerilen Hususlar | yok |
Staj Durumu | Yok |
Amacı | Öğrencilerin yeterli İngilizce bilgi donanımına ulaşmalarını ve İngilizce'yi etkili bir şekilde anlamayı ve kullanmalarını, konuşma, yazma ve diğer iletişim becerilerini edindirmek. |
İçeriği | Sayılabilen ve sayılamayan kelimeler, would you like…? / I'd like… / Can I have…?yiyecekler, Geçmiş zaman: was/were olumlu, olumsuz ve soru hali, geçmiş zaman belirten kelimeler. comparative ve superlative sıfatlar |
Dersin Öğrenim Çıktıları
# | Öğrenim Çıktıları |
---|---|
1 | Basit cümleleri anlar |
2 | Kısa ve basit cümleleri okur ve anlar |
3 | Kısa ve basit cümleleri anlar ve kısa mektupları anlar |
4 | Belirgin konularla ilgili sorularn kolay sorulara cevap verir. |
5 | Yaşadığı yer ve tanıdığı kişileri tarif edebilirler. |
6 | Kısa mesaj ve notlar yazacak duruma gelir. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
# | Konular | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
---|---|---|
1 | Introductory Lesson, explaining the syllabus Unit 9- I always eat breakfast | Anlatım, tartışma, sunum |
2 | Unit 10- What sports do you like? | Anlatım, tartışma, sunum |
3 | Progress check- Unit 9 / Unit 10 | Anlatım, tartışma, sunum |
4 | Unit 11- I'm going to have a party | Anlatım, tartışma, sunum |
5 | Unit 12- How do you feel? | Anlatım, tartışma, sunum |
6 | Progress check- Unit 11 / Unit 12 | Anlatım, tartışma, sunum |
7 | Ara sınav | |
8 | Unit 13- How do I get there? | Anlatım, tartışma, sunum |
9 | Unit 14- I had a good time | Anlatım, tartışma, sunum |
10 | Progress check- Unit 13/ Unit 14 | Anlatım, tartışma, sunum |
11 | Unit 15-Where were you born? | Anlatım, tartışma, sunum |
12 | Unit 16- Can I take a message? | Anlatım, tartışma, sunum |
13 | Progress check- Unit 15/ Unit 16 | Anlatım, tartışma, sunum |
14 | Worksheets-Review | Anlatım, tartışma, sunum |
15 | Son Sınav | |
16 |
Resources
# | Malzeme / Kaynak Adı | Kaynak Hakkında Bilgi | Referans / Önerilen Kaynak |
---|---|---|---|
1 | Cambridge-Interchange 5th Edition Intro Workbook | ||
2 | Cambridge-Interchange 5th Edition Intro Students Book |
Ölçme ve Değerlendirme Sistemi
# | Ağırlık | Çalışma Türü | Çalışma Adı |
---|---|---|---|
1 | %40 | Ara Sınav | Ara Sınav |
2 | %60 | Son Sınav | Son Sınav |
Dersin Öğrenim Çıktıları ve Program Yeterlilikleri ile İlişkileri
# | Öğrenim Çıktıları | Program Çıktıları | Ölçme ve Değerlendirme |
---|---|---|---|
1 | Basit cümleleri anlar | 4 | 1͵2 |
2 | Kısa ve basit cümleleri okur ve anlar | 4 | 1͵2 |
3 | Kısa ve basit cümleleri anlar ve kısa mektupları anlar | 4 | 1͵2 |
4 | Belirgin konularla ilgili sorularn kolay sorulara cevap verir. | 4 | 1͵2 |
5 | Yaşadığı yer ve tanıdığı kişileri tarif edebilirler. | 4 | 1͵2 |
6 | Kısa mesaj ve notlar yazacak duruma gelir. | 4 | 1͵2 |
İş Yükü Detayları
# | Etkinlik | Adet | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|---|
1 | Ders Süresi | 14 | 3 | 42 |
2 | Sınıf Dışı Ders Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) | 14 | 2 | 28 |
3 | Sunum ve Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
4 | İnternette tarama, kütüphane ve arşiv çalışması | 0 | 0 | 0 |
5 | Belge/Bilgi listeleri oluşturma | 0 | 0 | 0 |
6 | Atölye | 0 | 0 | 0 |
7 | Ara Sınav için Hazırlık | 1 | 3 | 3 |
8 | Ara Sınav | 1 | 3 | 3 |
9 | Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
10 | Ödev | 1 | 3 | 3 |
11 | Ara Proje | 1 | 3 | 3 |
12 | Ara Uygulama | 0 | 0 | 0 |
13 | Son Proje | 1 | 2 | 2 |
14 | Son Uygulama | 0 | 0 | 0 |
15 | Son Sınav için Hazırlık | 1 | 3 | 3 |
16 | Son Sınav | 1 | 3 | 3 |
90 |