Sağlık Bilimleri Fakültesi
Sağlık Yönetimi
Ders Bilgileri
YABANCI DİL (İNGİLİZCE) I | |||||
---|---|---|---|---|---|
Kodu | Dönemi | Teori | Uygulama | Ulusal Kredisi | AKTS Kredisi |
Saat / Hafta | |||||
ING101 | Güz | 3 | 0 | 3 | 5 |
Ön Koşulu Olan Ders( ler ) | yok |
---|---|
Dili | Türkçe |
Türü | Zorunlu |
Seviyesi | Lisans |
Öğretim Elemanı( ları ) | M.EBRU GUVENC |
Öğretim Sistemi | Yüz Yüze |
Önerilen Hususlar | yok |
Staj Durumu | Yok |
Amacı | Bu ders öğrencinin alanında dil yeteneklerini geliştirmeyi amaçlar. Bu ders pratik iletişim metotlarına dayalı işler. |
İçeriği | Bu ders, öğrencilere kariyerleri için gerekli olan hedeflerini için gerekli olan dil becerilerini güçlendirmeyi hedefleyen 3 saatlik bir derstir. Bu ders öğrencilere ana kavramlarla ilgili altyapı sağlar ve öğrencilerin farkındalık oluşturması ve dili gerçek hayat uyarlamalarında kullanabilmeleri için fırsat sağlar. |
Dersin Öğrenim Çıktıları
# | Öğrenim Çıktıları |
---|---|
1 | Developing personal strategies for reviewing new vocabulary. |
2 | Using vocabulary in academic speaking,listening, writing and reading activities. |
3 | Discussing topics needed for work in the students' proffesions. |
4 | Developing academic speaking, listening, reading and writing skills. |
5 | Evaluating a variety of texts. |
6 | Identifiying related terminology. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
# | Konular | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
---|---|---|
1 | Unit 1: Office Supplies (Vocabulary, making a polite request) | Audio-Lingual |
2 | Unit 2: Office Equipment/To do list/Asking about completion | Communicative Method |
3 | Studying on office equipment vocabulary | Audio-Lingual |
4 | Unit 3: Computers and Accessories/ Advertisement | Cooperative Learning |
5 | Approving a request | Communicative Method/Audio-Lingual |
6 | Unit 4: Parts of the office/ Notice | Cooperative Learning |
7 | Revision | Question-Answer |
8 | Mid-term Exam | |
9 | Parts of the office / Getting someone's attention | Audio-Lingual |
10 | Unit 5: People in the office 1 / Job fair advertisement | Cooperative Learning/Communicative Method |
11 | Presentation and Evaluation | |
12 | Presentation and Evaluation | |
13 | Unit 6: People in the office 2 / Website | Communicative Method/Audio-Lingual |
14 | Revision | Question-Answer |
15 | Revision | Question-Answer |
16 | Son Sınav |
Resources
# | Malzeme / Kaynak Adı | Kaynak Hakkında Bilgi | Referans / Önerilen Kaynak |
---|---|---|---|
1 | Management 1 | Virginia Evans-Jenny Dooley-Henry Brown |
Ölçme ve Değerlendirme Sistemi
# | Ağırlık | Çalışma Türü | Çalışma Adı |
---|---|---|---|
1 | %30 | Ara Sınav | Ara Sınav |
2 | %60 | Son Sınav | Son Sınav |
3 | %10 | Ara Sınav | Ara Sınav |
Dersin Öğrenim Çıktıları ve Program Yeterlilikleri ile İlişkileri
# | Öğrenim Çıktıları | Program Çıktıları | Ölçme ve Değerlendirme |
---|---|---|---|
1 | Developing personal strategies for reviewing new vocabulary. | 13 | 1͵2͵3 |
2 | Using vocabulary in academic speaking,listening, writing and reading activities. | 13 | 1͵2͵3 |
3 | Discussing topics needed for work in the students' proffesions. | 13 | 1͵2͵3 |
4 | Developing academic speaking, listening, reading and writing skills. | 13 | 1͵2͵3 |
5 | Evaluating a variety of texts. | 13 | 1͵2͵3 |
6 | Identifiying related terminology. | 13 | 1͵2͵3 |
İş Yükü Detayları
# | Etkinlik | Adet | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|---|
1 | Sınıf Dışı Ders Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) | 14 | 3 | 42 |
2 | Sunum ve Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
3 | Ders Süresi | 14 | 3 | 42 |
4 | İnternette tarama, kütüphane ve arşiv çalışması | 0 | 0 | 0 |
5 | Belge/Bilgi listeleri oluşturma | 0 | 0 | 0 |
6 | Atölye | 0 | 0 | 0 |
7 | Ara Sınav için Hazırlık | 2 | 6 | 12 |
8 | Ara Sınav | 2 | 1 | 2 |
9 | Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
10 | Ödev | 0 | 0 | 0 |
11 | Ara Proje | 1 | 6 | 6 |
12 | Ara Uygulama | 0 | 0 | 0 |
13 | Son Proje | 0 | 0 | 0 |
14 | Son Uygulama | 0 | 0 | 0 |
15 | Son Sınav için Hazırlık | 1 | 6 | 6 |
16 | Son Sınav | 1 | 1 | 1 |
111 |