Ön Koşulu Olan Ders( ler ) |
|
Dili |
Türkçe |
Türü |
Zorunlu |
Seviyesi |
Lisans |
Öğretim Elemanı( ları ) |
Mihriban Ebru Güvenç/ Seyda Aslan Tunç |
Öğretim Sistemi |
Yüz Yüze |
Önerilen Hususlar |
|
Staj Durumu |
Yok |
Amacı |
ING 101 İngilizce dersi, öğrencilerin iletişim becerilerini geliştirir. Sağlık ve hemşirelik ile ilgili konuları içeren aktivitelerle okuma, yazma, konuşma ve dinleme becerilerini geliştirir. Dersi tamamladıktan sonra öğrenciler, sağlık ve hemşirelik ile ilgili terminolojiyi kullanabilecekler, rapor yazabilecekler ve sunum yapabilecekler. |
İçeriği |
Bu ders, öğrencilerin dil becerilerini ve iletişim becerilerini geliştirmeyi amaçlayan 3 saatlik bir derstir. Öğrencilerin İngilizce dilbilgisini, temel kelimeleri, cümle yapılarını, diyalogları, görsel ve işitsel dil örneklerini ve okuma becerilerini geliştirir. İleri derecede Communicative methodu kullanılır. Sağlıkla ve hemşirelik alanları ile ilgili dil terminoloji geliştirilir. |
# |
Öğrenim Çıktıları |
1 |
öğrenme stratejileri geliştirecekler ve kullanacaklar
|
2 |
alanla ilgili kelimeler öğrenecekler ve kullanacaklar |
3 |
öğrendikleri kelimeleri birçok akademik okuma, yazma, dinleme ve konuşma aktivitesinde kullanacaklar |
4 |
kelimelerin farklı formlarını (isim, sıfat, fill, zarf) öğrenecekler ve kullanacaklar |
5 |
gelecekte iş bulmak ve işte başarılı olmak için gerekli becerileri geliştirecekler |
6 |
birçok çeşit okuma parçası okuyup değerlendirecekler |
# |
Konular |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Reading: Hospital and Staff
Vocabulary: Hospital staff
definitions/sentence-level exercises
Listening and speaking: listening to a conversation and acting out roles
Writing: writing a hospital directory |
Presentation, Discussion, Cooperative Learning Method |
2 |
Reading: Hospital Departments
Vocabulary: Hospital Departments
definitions/sentence-level exercises
Listening and speaking: listening to a conversation and acting out roles
Writing: filling in a form for directions |
Audio-lingual Method, Communicative Method, Task-based Learning |
3 |
Reading: Rooms and Equipment
Vocabulary: Rooms and Equipment
definitions/sentence-level exercises
Listening and speaking: listening to a conversation and acting out roles
Writing: filling in a new nurse's notes |
Content-based Learning, Communicative Method, Cooperative Learning Method |
4 |
Sunum tekniklerine giriş
Sunum becerileri ve araçları
Sunum için plan yazma teknikleri
|
Presentation, Discussion, Task based method |
5 |
Reading: Assessing new patients
Vocabulary: The body
definitions/sentence-level exercises
Listening and speaking: listening to a conversation and acting out roles
Writing: filling in a patient form |
Audio-lingual Method, Communicative Method, Task-based Learning |
6 |
Reading: Donating Blood
Vocabulary: Blood Types
definitions/sentence-level exercises
Listening and speaking: listening to a conversation and acting out roles
Writing: writing about donating blood
Reading: The Circulatory System
Vocabulary: The Circulatory System
definitions/sentence-level exercises
Listening and speaking: listening to a conversation and acting out roles
Writing: fill out the test result forms |
Content-based Learning, Communicative Method, Cooperative Learning Method |
7 |
Ara sınav için konuların tekrarı- Review for Midterm Exam |
Communicative Method, Audio-lingual Method, Cooeperative Learning Method |
8 |
Ara Sınav Haftası |
|
9 |
Reading: The Respiratory System
Vocabulary: The RespiratorySystem
definitions/sentence-level exercises
Listening and speaking: listening to a conversation and acting out roles
Writing: Dangers of Smoking/ Benefits of Quitting |
Presentation, Discussion, Task based method |
10 |
Reading: The Digestive System
Vocabulary: The Digestive System
definitions/sentence-level exercises
Listening and speaking: listening to a conversation and acting out roles
Writing: fill out a patient summary |
Presentation, Discussion, Task based method |
11 |
Sunum Haftası |
Presentation |
12 |
Sunum Haftası |
Presentation |
13 |
Reading: Physical Assessment
Vocabulary: Conducting a Physical Assessment
definitions/sentence-level exercises
Listening and speaking: listening to a conversation and acting out roles
Writing: filling in a physical assessment form |
Content-based Learning, Communicative Method, Cooperative Learning Method |
14 |
Reading: Physical Assessment
Vocabulary: Conducting a Physical Assessment
definitions/sentence-level exercises
Listening and speaking: listening to a conversation and acting out roles
Writing: filling in a physical assessment form |
Content-based Learning, Communicative Method, Cooperative Learning Method |
15 |
Son sınav için konuların tekrarı-Review for Final Exam |
Communicative Method, Audio-lingual Method, Cooeperative Learning Method |
16 |
Final Haftası |
|
# |
Öğrenim Çıktıları |
Program Çıktıları |
Ölçme ve Değerlendirme |
1 |
öğrenme stratejileri geliştirecekler ve kullanacaklar
|
2 |
1͵2͵3 |
2 |
alanla ilgili kelimeler öğrenecekler ve kullanacaklar |
2 |
1͵2͵3 |
3 |
öğrendikleri kelimeleri birçok akademik okuma, yazma, dinleme ve konuşma aktivitesinde kullanacaklar |
2 |
1͵2͵3 |
4 |
kelimelerin farklı formlarını (isim, sıfat, fill, zarf) öğrenecekler ve kullanacaklar |
2 |
1͵2͵3 |
5 |
gelecekte iş bulmak ve işte başarılı olmak için gerekli becerileri geliştirecekler |
2 |
1͵2͵3 |
6 |
birçok çeşit okuma parçası okuyup değerlendirecekler |
2 |
1͵2͵3 |