İktisadi, İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji ( %30 İngilizce )
Ders Bilgileri
İNGİLİZCE III |
Kodu |
Dönemi |
Teori |
Uygulama |
Ulusal Kredisi |
AKTS Kredisi |
Saat / Hafta |
FLE203 |
Güz |
3 |
0 |
3 |
3 |
Ön Koşulu Olan Ders( ler ) |
|
Dili |
Türkçe |
Türü |
Zorunlu |
Seviyesi |
Lisans |
Öğretim Elemanı( ları ) |
M.EBRU GÜVENÇ / SİMAY ÖZER YEŞİL |
Öğretim Sistemi |
Yüz Yüze |
Önerilen Hususlar |
YOK |
Staj Durumu |
Yok |
Amacı |
Bu program,öğrencilerin iletişim becerilerini geliştirmeği hedefler.Yine bu program, öğrencilerin meslekleri ile ilgili kelime dağarcıklarını genişletmek ve ilerde iş bulmada başarı sağlamalalarını , programı tamamladıktan sonra, meslekleri ile ilgili e-mail yazma, sunum yapma, rapor yazma ,toplantı yapma gibi becerilerini geliştirmeyi hedefler. |
İçeriği |
FLE 202 öğrencilerin dil iletişim metodlarını geliştirmek ve onlara dil öğretmeyi hedefler. |
Dersin Öğrenim Çıktıları
# |
Öğrenim Çıktıları |
1 |
Kazanılmış kelime bilgisinin akademik okuma,dinleme,yazma alanlarında uygulamak. |
2 |
Bir kelimenin çeşitli formlarını kullanabilme. |
3 |
Dil becerilerinin araştırma ve akademik seviyede geliştirilmesi. |
4 |
Bölümle ilgili metinler üzerinde çalışma. |
5 |
Bölümleriyle ilgili kelime dağarcığının geliştirilmesi. |
6 |
Yeni bilgi kazanımı ve kişisel strateji geliştirilmesi |
7 |
|
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
# |
Konular |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
UNITY ONE |
Listening-comprehension |
2 |
UNITY ONE |
Question Answer |
3 |
UNITY ONE |
Reading Comprehension |
4 |
UNITY ONE |
Presentation |
5 |
UNIT TWO
|
Listening-comprehension |
6 |
UNIT TWO
|
Listening-comprehension |
7 |
GENERAL REVISION |
Reading Comprehension |
8 |
MIDTERM |
|
9 |
UNIT TWO |
Listening-comprehension |
10 |
UNIT TWO
|
Reading Comprehension |
11 |
PRESENTATION |
|
12 |
PRESENTATION |
Reading Comprehension |
13 |
UNIT 3 |
Listening-comprehension |
14 |
THE LAST WEEK BEFORE THE FINAL EXAMS GENERAL REVISION |
Question Answer |
15 |
BREAK FOR FINAL EXAMS |
|
16 |
FINAL EXAM |
|
Resources
# |
Malzeme / Kaynak Adı |
Kaynak Hakkında Bilgi |
Referans / Önerilen Kaynak |
1 |
ENGLISH FOR PSYCHOLOGY IN HIGHER EDUCATION |
COURSE BOOK JANE SHORT |
|
Ölçme ve Değerlendirme Sistemi
# |
Ağırlık |
Çalışma Türü |
Çalışma Adı |
1 |
%30 |
Ara Sınav |
Ara Sınav |
2 |
%60 |
Son Sınav |
Son Sınav |
3 |
%10 |
Ara Sınav |
Ara Sınav |
Dersin Öğrenim Çıktıları ve Program Yeterlilikleri ile İlişkileri
# |
Öğrenim Çıktıları |
Program Çıktıları |
Ölçme ve Değerlendirme |
1 |
Kazanılmış kelime bilgisinin akademik okuma,dinleme,yazma alanlarında uygulamak. |
9͵11 |
1͵2͵3 |
2 |
Bir kelimenin çeşitli formlarını kullanabilme. |
9͵11 |
1͵2͵3 |
3 |
Dil becerilerinin araştırma ve akademik seviyede geliştirilmesi. |
9͵11 |
1͵2͵3 |
4 |
Bölümle ilgili metinler üzerinde çalışma. |
9͵11 |
1͵2͵3 |
5 |
Bölümleriyle ilgili kelime dağarcığının geliştirilmesi. |
9͵11 |
1͵2͵3 |
6 |
Yeni bilgi kazanımı ve kişisel strateji geliştirilmesi |
9͵11 |
1͵2͵3 |
7 |
|
|
|
Not: Ölçme ve Değerlendirme sütununda belirtilen sayılar, bir üstte bulunan Ölçme ve Değerlerndirme Sistemi başlıklı tabloda belirtilen çalışmaları işaret etmektedir.
İş Yükü Detayları
# |
Etkinlik |
Adet |
Süre (Saat) |
İş Yükü |
1 |
Ders Süresi |
14 |
3 |
42 |
2 |
Sınıf Dışı Ders Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) |
14 |
2 |
28 |
3 |
Sunum ve Seminer Hazırlama |
0 |
0 |
0 |
4 |
İnternette tarama, kütüphane ve arşiv çalışması |
0 |
0 |
0 |
5 |
Belge/Bilgi listeleri oluşturma |
3 |
2 |
6 |
6 |
Atölye |
0 |
0 |
0 |
7 |
Ara Sınav için Hazırlık |
1 |
6 |
6 |
8 |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
9 |
Kısa Sınav |
0 |
0 |
0 |
10 |
Ödev |
0 |
0 |
0 |
11 |
Ara Proje |
0 |
0 |
0 |
12 |
Ara Uygulama |
0 |
0 |
0 |
13 |
Son Proje |
0 |
0 |
0 |
14 |
Son Uygulama |
0 |
0 |
0 |
15 |
Son Sınav için Hazırlık |
1 |
6 |
6 |
16 |
Son Sınav |
1 |
1 |
1 |
|
90 |