İktisadi, İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji ( %30 İngilizce )
Ders Bilgileri
İNGİLİZCE II |
Kodu |
Dönemi |
Teori |
Uygulama |
Ulusal Kredisi |
AKTS Kredisi |
Saat / Hafta |
FLE102 |
Bahar |
3 |
0 |
3 |
3 |
Ön Koşulu Olan Ders( ler ) |
|
Dili |
Türkçe |
Türü |
Zorunlu |
Seviyesi |
Lisans |
Öğretim Elemanı( ları ) |
Simay ÖZER YEŞİL / Seyda ASLAN TUNÇ |
Öğretim Sistemi |
Yüz Yüze |
Önerilen Hususlar |
|
Staj Durumu |
Yok |
Amacı |
Bu ders öğrencilerin kendi alanlarında dil becerilerini geliştirmeyi amaçlar. Communicative yöntem kullanılmaktadır. |
İçeriği |
Haftada 3 saat olan bu ders, öğrencilerin kariyer hedeflerini gerçekleştirmek için ihtiyaç duydukları dil becerilerini geliştirmeyi hedefler. Bu amaçla, ders öğrencilere gerçek hayat senaryolarında farkındalık yaratmak için ve öğrencilerin pratik yapmaları için temel kavramlar ve örnek fırsatlar sunmaktadır. Ayrıca, öğrencilere kendi uzmanlık alanlarında çalışmak için ihtiyaç duydukları dil becerilerini pratik yapma olanağı sağlar. |
Dersin Öğrenim Çıktıları
# |
Öğrenim Çıktıları |
1 |
Yeni kelime bilgisini gözden geçirmek için kişisel stratejiler geliştirmek |
2 |
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak |
3 |
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak |
4 |
Akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma becerilerini geliştirmek |
5 |
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
6 |
İlgili terminolojiyi ayırt etmek |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
# |
Konular |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Memory: Vocabulary |
|
2 |
Listening & Extending Skills |
|
3 |
Mental Disorders: Popular Myths |
|
4 |
Vocabulary & Reading |
|
5 |
Personality: Vocabulary |
|
6 |
Listening & Extending Skills |
|
7 |
Modern Addictions: Vocabulary |
|
8 |
Ara Sınav |
|
9 |
Reading & Extending Skills |
|
10 |
Parapsychology: Vocabulary |
|
11 |
Listening & Extending Skills |
|
12 |
Writing Sınavı |
|
13 |
With the Future in Mind: Vocabulary |
|
14 |
Reading & Extending Skills |
|
15 |
Son Sınav için konuların tekrarı |
|
16 |
Son Sınav |
|
Resources
# |
Malzeme / Kaynak Adı |
Kaynak Hakkında Bilgi |
Referans / Önerilen Kaynak |
1 |
English for Psychology in Higher Education Studies / Garnet Publishing |
|
|
Ölçme ve Değerlendirme Sistemi
# |
Ağırlık |
Çalışma Türü |
Çalışma Adı |
1 |
%30 |
Ara Sınav |
Ara Sınav |
2 |
%60 |
Son Sınav |
Son Sınav |
3 |
%10 |
Ödev |
Ödev |
Dersin Öğrenim Çıktıları ve Program Yeterlilikleri ile İlişkileri
# |
Öğrenim Çıktıları |
Program Çıktıları |
Ölçme ve Değerlendirme |
1 |
Yeni kelime bilgisini gözden geçirmek için kişisel stratejiler geliştirmek |
9͵10͵11 |
1͵2͵3 |
2 |
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak |
9͵10͵11 |
1͵2͵3 |
3 |
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak |
9͵10͵11 |
1͵2͵3 |
4 |
Akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma becerilerini geliştirmek |
9͵10͵11 |
1͵2͵3 |
5 |
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
9͵10͵11 |
1͵2͵3 |
6 |
İlgili terminolojiyi ayırt etmek |
9͵10͵11 |
1͵2͵3 |
Not: Ölçme ve Değerlendirme sütununda belirtilen sayılar, bir üstte bulunan Ölçme ve Değerlerndirme Sistemi başlıklı tabloda belirtilen çalışmaları işaret etmektedir.
İş Yükü Detayları
# |
Etkinlik |
Adet |
Süre (Saat) |
İş Yükü |
1 |
Ders Süresi |
14 |
3 |
42 |
2 |
Sınıf Dışı Ders Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) |
14 |
2 |
28 |
3 |
Sunum ve Seminer Hazırlama |
0 |
0 |
0 |
4 |
İnternette tarama, kütüphane ve arşiv çalışması |
0 |
0 |
0 |
5 |
Belge/Bilgi listeleri oluşturma |
0 |
0 |
0 |
6 |
Atölye |
0 |
0 |
0 |
7 |
Ara Sınav için Hazırlık |
1 |
6 |
6 |
8 |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
9 |
Kısa Sınav |
0 |
0 |
0 |
10 |
Ödev |
0 |
0 |
0 |
11 |
Ara Proje |
1 |
6 |
6 |
12 |
Ara Uygulama |
0 |
0 |
0 |
13 |
Son Proje |
0 |
0 |
0 |
14 |
Son Uygulama |
0 |
0 |
0 |
15 |
Son Sınav için Hazırlık |
1 |
6 |
6 |
16 |
Son Sınav |
1 |
1 |
1 |
|
90 |