# |
Öğrenim Çıktıları |
1 |
öğrenme süreclerine ilişkin temel ilkeleri benzerlikleri ve farklılıkları ile birbirinden ayırt edebilecektir. |
2 |
Alışma, duyarlılaşma, Pavlovian ve Edimsel koşullama yordamlarının altında yatan bağıntısal yapıları açıklayabilecektir. |
3 |
Göreli olarak karmaşık öğrenme görüngülerinin (ayırdetme öğrenmesi, uyarıcı kontrolü, kavram oluşturma, problem çözme gibi) çalışılmasına ilişkin yordamları tanımlayabilecektir. |
4 |
Biliş üzerindeki bağıntısal öğrenme ve diğer süreçlerin rolünü betimleyebilecektir. |
5 |
öğrenme durumlarını öğrenme süreçleri ile açıklayabilecektir. |
# |
Konular |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Ders içeriğinin tanıtımı, ders planının açıklanması ve öğrencilerle tanışma |
Senkron ve Asenkron |
2 |
Öğrenme Psikolojisi ve Kavramsal Çerçeve |
Senkron ve Asenkron |
3 |
Öğrenme Kuramlarına Giriş, tarihsel gelişim, öğrenmeyi etkileyen faktörler |
Senkron ve Asenkron |
4 |
Klasik Koşullanma |
Senkron ve Asenkron |
5 |
Edimsel Koşullanma |
Senkron ve Asenkron |
6 |
Pekiştirme Tarifeleri |
Senkron ve Asenkron |
7 |
Klasik ve Edimsel Koşullanma |
çevrimiçi |
8 |
Ara Sınav |
Senkron ve Asenkron |
9 |
Model Alarak Öğrenme: Bandura ve Tolman |
Senkron ve Asenkron |
10 |
Model Alarak Öğrenme: Bandura ve Tolman |
Senkron ve Asenkron |
11 |
Bilişsel Öğrenme |
Senkron ve Asenkron |
12 |
Duyular ve Algı |
Senkron ve Asenkron |
13 |
Duyular ve Algı |
Senkron ve Asenkron |
14 |
Algı Yanılmaları, Lewin’in Alan Kuramı |
Senkron ve Asenkron |
15 |
Koffka ve İz Teorisi, Ayna Nöronlar |
Senkron ve Asenkron |
16 |
Final |
çevrimiçi |
# |
Öğrenim Çıktıları |
Program Çıktıları |
Ölçme ve Değerlendirme |
1 |
öğrenme süreclerine ilişkin temel ilkeleri benzerlikleri ve farklılıkları ile birbirinden ayırt edebilecektir. |
|
|
2 |
Alışma, duyarlılaşma, Pavlovian ve Edimsel koşullama yordamlarının altında yatan bağıntısal yapıları açıklayabilecektir. |
|
|
3 |
Göreli olarak karmaşık öğrenme görüngülerinin (ayırdetme öğrenmesi, uyarıcı kontrolü, kavram oluşturma, problem çözme gibi) çalışılmasına ilişkin yordamları tanımlayabilecektir. |
|
|
4 |
Biliş üzerindeki bağıntısal öğrenme ve diğer süreçlerin rolünü betimleyebilecektir. |
|
|
5 |
öğrenme durumlarını öğrenme süreçleri ile açıklayabilecektir. |
|
|