# |
Öğrenim Çıktıları |
1 |
Akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma becerilerini geliştirmek
|
2 |
İlgili terminolojiyi ayırt etmek
|
3 |
Yeni kelime bilgisini gözden geçirmek için kişisel stratejiler geliştirmek
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
4 |
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak
|
5 |
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak
|
6 |
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
# |
Konular |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Introducing about the schedule
Studying reading handouts |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
2 |
Unit 6: Electricity
Warnings and Instructions
Writing a short report |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
3 |
Unit 7: Electronics
Diodes, LEDs, and transistors |
İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
4 |
Unit 8: Computing and Logic
Decimal and binary systems
Describing a network
Logic gate basis |
Anlatma, Tartışma |
5 |
Unit 9: Materials
Strength, stiffness and toughness
Discussing a stress-strain curve |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
6 |
Unit 10: Air and water
Units of pressure
Describing pumps and compressors |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
7 |
Unit 11: Heat
Saying temperatures
Describing heat engine cycles
Heat production and transfer |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
8 |
ARA SINAV |
|
9 |
Unit 12: Light and sound
Frequency and wavelength
A short explanation of parabolic technology
Describing sound and light |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
10 |
Unit 13: Manufacturing
Manufacturing processes
|
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
11 |
Writing Samples |
Sunum |
12 |
WRITING EXAM |
|
13 |
Unit 14: Codes and standards
Writing a short report about a problem |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
14 |
Unit 15: Helping to save the planet
The greenhouse effect and geo-engineering
The carbon cycle |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
15 |
SON SINAV İÇİN KONULARIN TEKRARI |
Anlatma, Tartışma |
16 |
Son Sınav |
|
# |
Öğrenim Çıktıları |
Program Çıktıları |
Ölçme ve Değerlendirme |
1 |
Akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma becerilerini geliştirmek
|
16͵18 |
1͵2͵3 |
2 |
İlgili terminolojiyi ayırt etmek
|
16͵18 |
1͵2͵3 |
3 |
Yeni kelime bilgisini gözden geçirmek için kişisel stratejiler geliştirmek
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
16͵18 |
1͵2͵3 |
4 |
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak
|
16͵18 |
1͵2͵3 |
5 |
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak
|
16͵18 |
1͵2͵3 |
6 |
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
16͵18 |
1͵2͵3 |