Mühendislik Fakültesi
Bilgisayar Ve Yazılım Mühendisliği
Ders Bilgileri
İNGİLİZCE VII |
Kodu |
Dönemi |
Teori |
Uygulama |
Ulusal Kredisi |
AKTS Kredisi |
Saat / Hafta |
FLE403 |
Güz |
3 |
0 |
3 |
5 |
Ön Koşulu Olan Ders( ler ) |
Yok |
Dili |
İngilizce |
Türü |
Seçmeli |
Seviyesi |
Lisans |
Öğretim Elemanı( ları ) |
Öğr. Gör. Kerem BEREKETOĞLU |
Öğretim Sistemi |
Yüz Yüze |
Önerilen Hususlar |
yok |
Staj Durumu |
Yok |
Amacı |
Bu program,öğrencilerin iletişim becerilerini geliştirmeği hedefler.Yine bu program, öğrencilerin meslekleri ile ilgili kelime dağarcıklarını genişletmek ve ilerde iş bulmada başarı sağlamalalarını , programı tamamladıktan sonra, meslekleri ile ilgili e-mail yazma, sunum yapma, rapor yazma ,toplantı yapma gibi becerilerini geliştirmeyi hedefler. |
İçeriği |
Öğrencilerin dil iletişim metodlarını geliştirmek ve onlara dil öğretmeyi hedefler. |
Dersin Öğrenim Çıktıları
# |
Öğrenim Çıktıları |
1 |
Kazanılmış kelime bilgisinin akademik okuma,dinleme,yazma alanlarında uygulamak. |
2 |
Bir kelimenin çeşitli formlarını kullanabilme. |
3 |
Dil becerilerinin araştırma ve akademik seviyede geliştirilmesi. |
4 |
Bölümle ilgili metinler üzerinde çalışma. |
5 |
Bölümleriyle ilgili kelime dağarcığının geliştirilmesi. |
6 |
Yeni bilgi kazanımı ve kişisel strateji geliştirilmesi |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
# |
Konular |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
READING Retorical Purpose questions |
Dinlediğini anlama |
2 |
LISTENING Science Questions |
Soru - Cevap |
3 |
SPEAKING Speaking naturally |
Okuduğunu anlama |
4 |
WRITING INDEPENDENT Writing |
Sunum |
5 |
READING Vocabulary Questions
|
Dinlediğini anlama |
6 |
LISTENING Organization Questions |
Dinlediğini anlama |
7 |
WRITING Writing and Grammar |
Okuduğunu anlama |
8 |
MIDTERM |
Ölçme |
9 |
READING Referance Questions |
Dinlediğini anlama |
10 |
LISTENING Content Questions |
Okuduğunu anlama |
11 |
PRESENTATION |
Sunum |
12 |
PRESENTATION |
Sunum |
13 |
LISTENING Questions |
Dinlediğini anlama |
14 |
THE LAST WEEK BEFORE THE FINAL EXAMS GENERAL REVISION |
Soru - Cevap |
15 |
BREAK FOR FINAL EXAMS |
Ara |
16 |
FINAL EXAM |
Sunum |
Resources
# |
Malzeme / Kaynak Adı |
Kaynak Hakkında Bilgi |
Referans / Önerilen Kaynak |
1 |
BUILDING SKILLS FOR THE TOEFL iBT |
PAUL EDMUNDS NANCİE MCKINNON |
|
Ölçme ve Değerlendirme Sistemi
# |
Ağırlık |
Çalışma Türü |
Çalışma Adı |
1 |
%30 |
Ara Sınav |
Ara Sınav |
2 |
%60 |
Son Sınav |
Son Sınav |
3 |
%10 |
Ara Sınav |
Ara Sınav |
Dersin Öğrenim Çıktıları ve Program Yeterlilikleri ile İlişkileri
# |
Öğrenim Çıktıları |
Program Çıktıları |
Ölçme ve Değerlendirme |
1 |
Kazanılmış kelime bilgisinin akademik okuma,dinleme,yazma alanlarında uygulamak. |
9͵11 |
1͵2͵3 |
2 |
Bir kelimenin çeşitli formlarını kullanabilme. |
9͵11 |
1͵2͵3 |
3 |
Dil becerilerinin araştırma ve akademik seviyede geliştirilmesi. |
9͵11 |
1͵2͵3 |
4 |
Bölümle ilgili metinler üzerinde çalışma. |
9͵11 |
1͵2͵3 |
5 |
Bölümleriyle ilgili kelime dağarcığının geliştirilmesi. |
9͵11 |
1͵2͵3 |
6 |
Yeni bilgi kazanımı ve kişisel strateji geliştirilmesi |
9͵11 |
1͵2͵3 |
Not: Ölçme ve Değerlendirme sütununda belirtilen sayılar, bir üstte bulunan Ölçme ve Değerlerndirme Sistemi başlıklı tabloda belirtilen çalışmaları işaret etmektedir.
İş Yükü Detayları
# |
Etkinlik |
Adet |
Süre (Saat) |
İş Yükü |
1 |
Ders Süresi |
14 |
3 |
42 |
2 |
Sınıf Dışı Ders Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) |
14 |
2 |
28 |
3 |
Sunum ve Seminer Hazırlama |
0 |
0 |
0 |
4 |
İnternette tarama, kütüphane ve arşiv çalışması |
0 |
0 |
0 |
5 |
Belge/Bilgi listeleri oluşturma |
3 |
2 |
6 |
6 |
Atölye |
0 |
0 |
0 |
7 |
Ara Sınav için Hazırlık |
1 |
6 |
6 |
8 |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
9 |
Kısa Sınav |
5 |
4 |
20 |
10 |
Ödev |
1 |
10 |
10 |
11 |
Ara Proje |
0 |
0 |
0 |
12 |
Ara Uygulama |
0 |
0 |
0 |
13 |
Son Proje |
0 |
0 |
0 |
14 |
Son Uygulama |
0 |
0 |
0 |
15 |
Son Sınav için Hazırlık |
1 |
6 |
6 |
16 |
Son Sınav |
1 |
1 |
1 |
|
120 |