Meslek Yüksekokulu
Anestezi
Ders Bilgileri
İNGİLİZCE II | |||||
---|---|---|---|---|---|
Kodu | Dönemi | Teori | Uygulama | Ulusal Kredisi | AKTS Kredisi |
Saat / Hafta | |||||
ING102 | Bahar | 3 | 0 | 3 | 3 |
Ön Koşulu Olan Ders( ler ) | yok |
---|---|
Dili | Türkçe |
Türü | Zorunlu |
Seviyesi | Ön Lisans |
Öğretim Elemanı( ları ) | Okutman Cansu Sayın Şahbudak |
Öğretim Sistemi | Yüz Yüze |
Önerilen Hususlar | yok |
Staj Durumu | Yok |
Amacı | Öğrencilerin yeterli İngilizce bilgi donanımına ulaşmalarını ve İngilizce'yi etkili bir şekilde anlamayı ve kullanmalarını, konuşma, yazma ve diğer iletişim becerilerini edindirmek. |
İçeriği | Sayılabilen ve sayılamayan kelimeler, would you like…? / I'd like… / Can I have…?yiyecekler, Geçmiş zaman: was/were olumlu, olumsuz ve soru hali, geçmiş zaman belirten kelimeler. comparative ve superlative sıfatlar |
Dersin Öğrenim Çıktıları
# | Öğrenim Çıktıları |
---|---|
1 | Kendisiyle ve ailesiyle ilgili cümle kurabilir, ilgili okumaları yapabilir. |
2 | Rutin şeylerin anlatıldığı geniş zamanı bilir, cümle kurabilir. |
3 | Yaşadığı evi ve içindeki temel eşyaları tarif edebilir. |
4 | Meslekleri ve meslek gruplarının nerede çalıştıklarını bilir ve tarif edebilir. |
5 | Temel yiyecekleri ve içecekleri bilir, onları diyalog içinde kullanabilir. |
6 | Sporlarla ilgili bilgisi vardır ve spor dallarını “can/t” ile kullanabilir. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
# | Konular | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
---|---|---|
1 | neredeydin? kötü haberler ve olaylar hakkında konuşmak, olaylar ve yerlerle ilgili kelimeler | anlatım |
2 | to-at edatları, be nin gemiş haldeki kalıpları | anlatım |
3 | ne çalıştın? geçmişteki dersler, okul dersleri ve iyi haberler hakkında konuşmak | anlatım |
4 | geçmiş zaman, düzenli ve düzensiz fiiller, /td/ telafuz | anlatım |
5 | sana ne oldu? yaralanmay tarif etme, ilaç alma | anlatım |
6 | vücudun bölümleri,telafuz: okunmayan harfler, gecmiş zaman soru kalıpları | anlatım |
7 | geziye gidiyorum,tatil planları hakkında konuşmak, tatil ile ilgili kelimeler | anlatım |
8 | ara sınav | yazılı sınav |
9 | ok kek yerim, beslenme alışkanlğı hakkında konuşmak, | anlatım |
10 | yiyecekler, sayılabilen ve sayılamayan isimler, of un telafuzu | anlatım |
11 | ne giymeyi seversin? kıyafetler hakkında konuşmak, yorum yapmak | anlatım |
12 | kıyafetler,çoğul isimler, /s/ ve /z/ nin telafuzu, sıfatlar | anlatım |
13 | benim kasabam daha güzel, hava durumu hakkında konuşmak, gezi hakkında konuşmak | anlatım |
14 | kelime türetme, sıfatların daha halleri | anlatım |
15 | dünyanın etrafı, ilginç yerler hakkında konuşmak, açıklama sorma, coğrafya ile ilgili kelimeler, ilginç yerlerin coğrafik özellikleri, sıfatların en hali | anlatım |
16 | Son Sınav | yazılı sınav |
Resources
# | Malzeme / Kaynak Adı | Kaynak Hakkında Bilgi | Referans / Önerilen Kaynak |
---|---|---|---|
1 | Using English Grammar (Betty AZAR), Inside And Out (Nesibe Sevgi ÖNDEŞ) Advanced English Practice( B.D. GRAVER), A Practical English Grammar(A.J. THOMSON, A.V. MARTINET), English Grammar(Yusuf BUZ), English Grammar |
Ölçme ve Değerlendirme Sistemi
# | Ağırlık | Çalışma Türü | Çalışma Adı |
---|---|---|---|
1 | %40 | Ara Sınav | Ara Sınav |
2 | %60 | Son Sınav | Son Sınav |
Dersin Öğrenim Çıktıları ve Program Yeterlilikleri ile İlişkileri
# | Öğrenim Çıktıları | Program Çıktıları | Ölçme ve Değerlendirme |
---|---|---|---|
1 | Kendisiyle ve ailesiyle ilgili cümle kurabilir, ilgili okumaları yapabilir. | 4 | 1͵2 |
2 | Rutin şeylerin anlatıldığı geniş zamanı bilir, cümle kurabilir. | 4 | 1͵2 |
3 | Yaşadığı evi ve içindeki temel eşyaları tarif edebilir. | 4 | 1͵2 |
4 | Meslekleri ve meslek gruplarının nerede çalıştıklarını bilir ve tarif edebilir. | 4 | 1͵2 |
5 | Temel yiyecekleri ve içecekleri bilir, onları diyalog içinde kullanabilir. | 4 | 1͵2 |
6 | Sporlarla ilgili bilgisi vardır ve spor dallarını “can/t” ile kullanabilir. | 4 | 1͵2 |
İş Yükü Detayları
# | Etkinlik | Adet | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|---|
1 | Ders Süresi | 14 | 3 | 42 |
2 | Sınıf Dışı Ders Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) | 14 | 2 | 28 |
3 | Sunum ve Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
4 | İnternette tarama, kütüphane ve arşiv çalışması | 0 | 0 | 0 |
5 | Belge/Bilgi listeleri oluşturma | 0 | 0 | 0 |
6 | Atölye | 0 | 0 | 0 |
7 | Ara Sınav için Hazırlık | 1 | 3 | 3 |
8 | Ara Sınav | 1 | 3 | 3 |
9 | Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
10 | Ödev | 1 | 3 | 3 |
11 | Ara Proje | 1 | 3 | 3 |
12 | Ara Uygulama | 0 | 0 | 0 |
13 | Son Proje | 1 | 2 | 2 |
14 | Son Uygulama | 0 | 0 | 0 |
15 | Son Sınav için Hazırlık | 1 | 3 | 3 |
16 | Son Sınav | 1 | 3 | 3 |
90 |