# |
Öğrenim Çıktıları |
1 |
Akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma becerilerini geliştirmek
|
2 |
İlgili terminolojiyi ayırt etmek
|
3 |
Yeni kelime bilgisini gözden geçirmek için kişisel stratejiler geliştirmek
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
4 |
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak
|
5 |
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak
|
6 |
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
# |
Konular |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Introductory Lesson, Explaining the Syllabus and Worksheet 1 |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
2 |
Unit 3- Scale/ Unit 4- Sketches |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
3 |
Unit 5- Perspectives/ Unit-6 Orientation |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
4 |
Unit 7- Concept/ Worksheet 2 |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
5 |
Unit 8- Site Survey and Analysis / Worksheet 3 |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
6 |
Unit 9- Design Factors |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
7 |
Unit 10- Design Elements / Review for the exam/ Outlines for presentations will be checked/ Worksheet 4 |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
8 |
ARA SINAV |
|
9 |
Exam Feedback/ Worksheet 5 |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
10 |
Unit 11- Detail Development/ Unit 12- Elements of Construction |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
11 |
Unit 13- Construction Process/ Unit 14- Prefabrication |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
12 |
Unit 15- Finished Building / Worksheet 6/ Review for the exam |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
13 |
Sunum |
Sunum |
14 |
Sunum |
Sunum |
15 |
ARA |
|
16 |
Son Sınav |
|
# |
Öğrenim Çıktıları |
Program Çıktıları |
Ölçme ve Değerlendirme |
1 |
Akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma becerilerini geliştirmek
|
16͵18 |
1͵2͵3 |
2 |
İlgili terminolojiyi ayırt etmek
|
16͵18 |
1͵2͵3 |
3 |
Yeni kelime bilgisini gözden geçirmek için kişisel stratejiler geliştirmek
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
16͵18 |
1͵2͵3 |
4 |
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak
|
16͵18 |
1͵2͵3 |
5 |
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak
|
16͵18 |
1͵2͵3 |
6 |
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
16͵18 |
1͵2͵3 |