# |
Öğrenim Çıktıları |
1 |
Akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma becerilerini geliştirmek
|
2 |
İlgili terminolojiyi ayırt etmek
|
3 |
Yeni kelime bilgisini gözden geçirmek için kişisel stratejiler geliştirmek
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
4 |
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak
|
5 |
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak
|
6 |
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
# |
Konular |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Subjects within engineering
Listening for specific information
Simple Present and Simple Past Tenses
Scanning a text for information
|
|
2 |
Discussing a prototype
Calculations
Permission and necessity (modal verbs)
Talking about design considerations
|
|
3 |
Units and measurements
Weights and measures
Inspection and quality control
Possibility and probability
Writing a short inspection report
|
|
4 |
Testing
The passive
Testing Strength and stiffness
|
|
5 |
Reading text “The Millau Viaduct”
Maglev technology
|
|
6 |
Forces and motion
Prepositions of location
Jet propulsion
Thrust, speed, velocity, and acceleration
|
|
7 |
Circuit essentials
Resistance
Electrical safety
|
|
8 |
ARA SINAV |
|
9 |
Warning instructions
Text reference words
Semiconductors
Diodes, LEDs, and transistors
Past simple and present perfect
|
|
10 |
Guessing meaning from context
Talking about capacitor ratings using small numbers
|
|
11 |
SUNUM HAFTASI |
|
12 |
SUNUM HAFTASI |
|
13 |
Writing a short report
The language of computers
Connecting words
|
|
14 |
Logic gates
Describing a network
|
|
15 |
SON SINAV İÇİN KONULARIN TEKRARI |
|
16 |
Son Sınav |
|
# |
Öğrenim Çıktıları |
Program Çıktıları |
Ölçme ve Değerlendirme |
1 |
Akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma becerilerini geliştirmek
|
|
|
2 |
İlgili terminolojiyi ayırt etmek
|
|
|
3 |
Yeni kelime bilgisini gözden geçirmek için kişisel stratejiler geliştirmek
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
|
|
4 |
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak
|
|
|
5 |
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak
|
|
|
6 |
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
|
|