# |
Öğrenim Çıktıları |
1 |
Akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma becerilerini geliştirmek
|
2 |
İlgili terminolojiyi ayırt etmek
|
3 |
Yeni kelime bilgisini gözden geçirmek için kişisel stratejiler geliştirmek
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
4 |
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak
|
5 |
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak
|
6 |
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
# |
Konular |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Reading: Memo to Change a Poster Design
Vocabulary: Definitions/Words in context
Listening and speaking: Criticising the New Poster Design
Writing: completing a design feedback form |
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
2 |
Vocabulary: Describing Light
Guessing meaning from context
Listening and speaking: A conversation between an editor and a photographer
Writing: completing a progress report
Reading: Understanding Light
Speaking: Acting out a task on photography
|
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
3 |
Sunum Teknikleri |
Anlatma,Tartışma |
4 |
Vocabulary: Describing Color
Definitions/synonyms/words in context
Reading: An Introduction to Color
Listening and speaking: Gap-filling designers' talk on a project
Speaking: Acting out the given roles
Writing: Completing a project update sheet
|
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
5 |
Vocabulary: Place Prepositions
Definitions/synonyms/words in context
Listening and speaking: asking for an opinion
Reading and discussion: Designing a Bank Logo
Writing: Completing an Email from a Designer to another Designer
|
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
6 |
Vocabulary: Painting Styles
Definitions/words in context
Listening and speaking: Two Visitors Visiting an Art Gallery
Reading and discussion: Liam Beckett and His Style
|
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
7 |
Vocabulary: Physical Materials 1
Guessing meaning from context/definitions/sentence-level exercises
Listening and speaking: Conversation between an art store clerk and a customer
Writing: Completing a Customer Satisfaction Survey
Reading and discussion: Art Supplies
Revision for midterm exam
|
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
8 |
ARA SINAV |
|
9 |
Vocabulary: Physical Materials 2
Definitions/sentence-level exercises
Reading: Dos and Don'ts in an Art Studio
Listening and speaking: Talking about a problem with equipment maintenance
Writing: Completing an Equipment Incident Report
|
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
10 |
Vocabulary: Physical Materials 2
Definitions/sentence-level exercises
Reading: Dos and Don'ts in an Art Studio
Listening and speaking: Talking about a problem with equipment maintenance
Writing: Completing an Equipment Incident Report
|
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
11 |
Sunum |
Sunum |
12 |
Sunum |
Sunum |
13 |
Vocabulary: Electric Equipment 1
Definitions/words in context/sentence-level exercises
Reading: Advice Column on Technology Today
Listening and speaking: Choosing the best Laptop
|
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
14 |
Vocabulary: Basic Actions 1
Words in context/definitions/sentence-level exercises
Listening and speaking: Conversation about project updates
Revision for final exam
|
Anlatma, Tartışma, İşitsel Metot, İletişimsel Metot, Görev Odaklı Metot |
15 |
SON SINAV İÇİN KONULARIN TEKRARI |
Tartışma |
16 |
Son Sınav |
|
# |
Öğrenim Çıktıları |
Program Çıktıları |
Ölçme ve Değerlendirme |
1 |
Akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma becerilerini geliştirmek
|
16͵18 |
1͵2͵3 |
2 |
İlgili terminolojiyi ayırt etmek
|
16͵18 |
1͵2͵3 |
3 |
Yeni kelime bilgisini gözden geçirmek için kişisel stratejiler geliştirmek
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
16͵18 |
1͵2͵3 |
4 |
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak
|
16͵18 |
1͵2͵3 |
5 |
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak
|
16͵18 |
1͵2͵3 |
6 |
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
16͵18 |
1͵2͵3 |