İktisadi, İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi
İktisat ( İngilizce )
Ders Bilgileri
İŞ İNGİLİZCESİ I |
Kodu |
Dönemi |
Teori |
Uygulama |
Ulusal Kredisi |
AKTS Kredisi |
Saat / Hafta |
FLE303 |
Güz |
3 |
0 |
3 |
3 |
Ön Koşulu Olan Ders( ler ) |
yok |
Dili |
İngilizce |
Türü |
Seçmeli |
Seviyesi |
Lisans |
Öğretim Elemanı( ları ) |
Öğr. Gör. Didem Demir |
Öğretim Sistemi |
Yüz Yüze |
Önerilen Hususlar |
- |
Staj Durumu |
Yok |
Amacı |
Bu derste öğrencilerin akademik ve profesyonel yaşamda gereksinim duyabilecekleri dört dil becerisinin (dinleme, konuşma, okuma ve yazma) geliştirilmesi amaçlanmıştır. |
İçeriği |
Bu derste, öğrencilerin akademik ve profesyonel yaşamda gereksinim duyabilecekleri okuma-anlama, yazma, dinleme- anlama ve konuşma becerilerini geliştirebilmelerine olanak sağlayan bir öğretim programı izlenmektedir. |
Dersin Öğrenim Çıktıları
# |
Öğrenim Çıktıları |
1 |
Sebep-sonuç türünde kompozisyonların organizasyon (giriş paragrafı, bağlaçlar, gelişme paragrafları, sonuç paragrafı) bilgisi. |
2 |
Sebep-sonuç türünde kompozisyon yazabilme. |
3 |
Karşılaştırma türünde kompozisyonların organizasyon (giriş paragrafı, örnek tez cümleleri bağlaçlar, gelişme paragrafları, sonuç paragrafı) bilgisi. |
4 |
Bir görüş ile ilgili fikir bildiren (lehinde veya aleyhinde) kompozisyonların (giriş paragrafı, örnek tez cümleleri bağlaçlar, gelişme paragrafları, sonuç paragrafı) bilgisi |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
# |
Konular |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Giriş |
Ders Anlatımı |
2 |
İş ve Boş Zaman |
Ders Anlatımı |
3 |
Problems |
Ders Anlatımı |
4 |
Seyahat |
Ders Anlatımı |
5 |
Yiyecek ve Eğlence |
Ders Anlatımı |
6 |
Satın alma ve satış |
Ders Anlatımı |
7 |
İnsanlar |
Ders Anlatımı |
8 |
Vize Sınavı |
- |
9 |
Şirketler |
Ders Anlatımı |
10 |
İletişim |
Ders Anlatımı |
11 |
Cultures |
Ders Anlatımı |
12 |
Reklamlar |
Ders Anlatımı |
13 |
Meslekler |
Ders Anlatımı |
14 |
Markalar |
Ders Anlatımı |
15 |
Tekrar |
Interaktiv |
16 |
Son Sınav |
- |
Resources
# |
Malzeme / Kaynak Adı |
Kaynak Hakkında Bilgi |
Referans / Önerilen Kaynak |
1 |
Principles of marketing
Author: Philip Kotler; Gary Armstrong |
|
- |
2 |
Consumer Behaviour
by Michael Solomon (Author) |
|
|
Ölçme ve Değerlendirme Sistemi
# |
Ağırlık |
Çalışma Türü |
Çalışma Adı |
1 |
%40 |
Ara Sınav |
Ara Sınav |
2 |
%60 |
Son Sınav |
Son Sınav |
Dersin Öğrenim Çıktıları ve Program Yeterlilikleri ile İlişkileri
# |
Öğrenim Çıktıları |
Program Çıktıları |
Ölçme ve Değerlendirme |
1 |
Sebep-sonuç türünde kompozisyonların organizasyon (giriş paragrafı, bağlaçlar, gelişme paragrafları, sonuç paragrafı) bilgisi. |
1͵14 |
1͵2 |
2 |
Sebep-sonuç türünde kompozisyon yazabilme. |
1͵2͵3͵14 |
1͵2 |
3 |
Karşılaştırma türünde kompozisyonların organizasyon (giriş paragrafı, örnek tez cümleleri bağlaçlar, gelişme paragrafları, sonuç paragrafı) bilgisi. |
1͵2͵3͵14 |
1͵2 |
4 |
Bir görüş ile ilgili fikir bildiren (lehinde veya aleyhinde) kompozisyonların (giriş paragrafı, örnek tez cümleleri bağlaçlar, gelişme paragrafları, sonuç paragrafı) bilgisi |
1͵2͵3͵5͵14͵15 |
1͵2 |
Not: Ölçme ve Değerlendirme sütununda belirtilen sayılar, bir üstte bulunan Ölçme ve Değerlerndirme Sistemi başlıklı tabloda belirtilen çalışmaları işaret etmektedir.
İş Yükü Detayları
# |
Etkinlik |
Adet |
Süre (Saat) |
İş Yükü |
1 |
Ders Süresi |
14 |
3 |
42 |
2 |
Sınıf Dışı Ders Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) |
14 |
3 |
42 |
3 |
Sunum ve Seminer Hazırlama |
1 |
10 |
10 |
4 |
İnternette tarama, kütüphane ve arşiv çalışması |
3 |
4 |
12 |
5 |
Belge/Bilgi listeleri oluşturma |
0 |
0 |
0 |
6 |
Atölye |
0 |
0 |
0 |
7 |
Ara Sınav için Hazırlık |
1 |
6 |
6 |
8 |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
9 |
Kısa Sınav |
0 |
0 |
0 |
10 |
Ödev |
5 |
6 |
30 |
11 |
Ara Proje |
0 |
0 |
0 |
12 |
Ara Uygulama |
0 |
0 |
0 |
13 |
Son Proje |
0 |
0 |
0 |
14 |
Son Uygulama |
0 |
0 |
0 |
15 |
Son Sınav için Hazırlık |
1 |
6 |
6 |
16 |
Son Sınav |
1 |
1 |
1 |
|
150 |