İktisadi, İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi
İktisat ( İngilizce )

Ders Bilgileri

İŞ İNGİLİZCESİ I
Kodu Dönemi Teori Uygulama Ulusal Kredisi AKTS Kredisi
Saat / Hafta
FLE303 Güz 3 0 3 3

Ön Koşulu Olan Ders( ler ) yok
Dili İngilizce
Türü Seçmeli
Seviyesi Lisans
Öğretim Elemanı( ları ) Öğr. Gör. Didem Demir
Öğretim Sistemi Yüz Yüze
Önerilen Hususlar -
Staj Durumu Yok
Amacı Bu derste öğrencilerin akademik ve profesyonel yaşamda gereksinim duyabilecekleri dört dil becerisinin (dinleme, konuşma, okuma ve yazma) geliştirilmesi amaçlanmıştır.
İçeriği Bu derste, öğrencilerin akademik ve profesyonel yaşamda gereksinim duyabilecekleri okuma-anlama, yazma, dinleme- anlama ve konuşma becerilerini geliştirebilmelerine olanak sağlayan bir öğretim programı izlenmektedir.

Dersin Öğrenim Çıktıları

# Öğrenim Çıktıları
1 Sebep-sonuç türünde kompozisyonların organizasyon (giriş paragrafı, bağlaçlar, gelişme paragrafları, sonuç paragrafı) bilgisi.
2 Sebep-sonuç türünde kompozisyon yazabilme.
3 Karşılaştırma türünde kompozisyonların organizasyon (giriş paragrafı, örnek tez cümleleri bağlaçlar, gelişme paragrafları, sonuç paragrafı) bilgisi.
4 Bir görüş ile ilgili fikir bildiren (lehinde veya aleyhinde) kompozisyonların (giriş paragrafı, örnek tez cümleleri bağlaçlar, gelişme paragrafları, sonuç paragrafı) bilgisi

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

# Konular Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1 Giriş Ders Anlatımı
2 İş ve Boş Zaman Ders Anlatımı
3 Problems Ders Anlatımı
4 Seyahat Ders Anlatımı
5 Yiyecek ve Eğlence Ders Anlatımı
6 Satın alma ve satış Ders Anlatımı
7 İnsanlar Ders Anlatımı
8 Vize Sınavı -
9 Şirketler Ders Anlatımı
10 İletişim Ders Anlatımı
11 Cultures Ders Anlatımı
12 Reklamlar Ders Anlatımı
13 Meslekler Ders Anlatımı
14 Markalar Ders Anlatımı
15 Tekrar Interaktiv
16 Son Sınav -

Resources

# Malzeme / Kaynak Adı Kaynak Hakkında Bilgi Referans / Önerilen Kaynak
1 Principles of marketing Author: Philip Kotler; Gary Armstrong -
2 Consumer Behaviour by Michael Solomon (Author)

Ölçme ve Değerlendirme Sistemi

# Ağırlık Çalışma Türü Çalışma Adı
1 %40 Ara Sınav Ara Sınav
2 %60 Son Sınav Son Sınav

Dersin Öğrenim Çıktıları ve Program Yeterlilikleri ile İlişkileri

# Öğrenim Çıktıları Program Çıktıları Ölçme ve Değerlendirme
1 Sebep-sonuç türünde kompozisyonların organizasyon (giriş paragrafı, bağlaçlar, gelişme paragrafları, sonuç paragrafı) bilgisi. 1͵14 1͵2
2 Sebep-sonuç türünde kompozisyon yazabilme. 1͵2͵3͵14 1͵2
3 Karşılaştırma türünde kompozisyonların organizasyon (giriş paragrafı, örnek tez cümleleri bağlaçlar, gelişme paragrafları, sonuç paragrafı) bilgisi. 1͵2͵3͵14 1͵2
4 Bir görüş ile ilgili fikir bildiren (lehinde veya aleyhinde) kompozisyonların (giriş paragrafı, örnek tez cümleleri bağlaçlar, gelişme paragrafları, sonuç paragrafı) bilgisi 1͵2͵3͵5͵14͵15 1͵2
Not: Ölçme ve Değerlendirme sütununda belirtilen sayılar, bir üstte bulunan Ölçme ve Değerlerndirme Sistemi başlıklı tabloda belirtilen çalışmaları işaret etmektedir.

İş Yükü Detayları

# Etkinlik Adet Süre (Saat) İş Yükü
1 Ders Süresi 14 3 42
2 Sınıf Dışı Ders Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) 14 3 42
3 Sunum ve Seminer Hazırlama 1 10 10
4 İnternette tarama, kütüphane ve arşiv çalışması 3 4 12
5 Belge/Bilgi listeleri oluşturma 0 0 0
6 Atölye 0 0 0
7 Ara Sınav için Hazırlık 1 6 6
8 Ara Sınav 1 1 1
9 Kısa Sınav 0 0 0
10 Ödev 5 6 30
11 Ara Proje 0 0 0
12 Ara Uygulama 0 0 0
13 Son Proje 0 0 0
14 Son Uygulama 0 0 0
15 Son Sınav için Hazırlık 1 6 6
16 Son Sınav 1 1 1
  150