Meslek Yüksekokulu
Tıbbi Laboratuvar Teknikleri
Ders Bilgileri
İNGİLİZCE II | |||||
---|---|---|---|---|---|
Kodu | Dönemi | Teori | Uygulama | Ulusal Kredisi | AKTS Kredisi |
Saat / Hafta | |||||
ING102 | Bahar | 3 | 0 | 3 | 3 |
Ön Koşulu Olan Ders( ler ) | |
---|---|
Dili | Türkçe |
Türü | Zorunlu |
Seviyesi | Ön Lisans |
Öğretim Elemanı( ları ) | Öğr. Gör. Selcen ERTEN |
Öğretim Sistemi | Yüz Yüze |
Önerilen Hususlar | |
Staj Durumu | Yok |
Amacı | Öğrencilerin yeterli İngilizce bilgi donanımına ulaşmalarını ve İngilizce'yi etkili bir şekilde anlamayı ve kullanmalarını, konuşma, yazma ve diğer iletişim becerilerini edindirmek. |
İçeriği | Sayılabilen ve sayılamayan isimler ve bu isimlerin sorulduğu soru kelimeleri,sahip olma fiili,belirleyiciler,sıklık zarfları,birşeyin ne sıklıkta yapıldığını sormak,ünlem ifadeleri,bunlarla ilgili metin çalışmaları,olmak fiili di'li geçmiş zaman,hareket bildiren fiillerle di'li geçmiş zaman,düzenli ve düzensiz fiiller,geçmiş zaman zarfları |
Dersin Öğrenim Çıktıları
# | Öğrenim Çıktıları |
---|---|
1 | Kendisiyle ve ailesiyle ilgili cümle kurabilir, ilgili okumaları yapabilir. |
2 | Rutin şeylerin anlatıldığı geniş zamanı bilir, cümle kurabilir. |
3 | Yaşadığı evi ve içindeki temel eşyaları tarif edebilir. |
4 | Meslekleri ve meslek gruplarının nerede çalıştıklarını bilir ve tarif edebilir. |
5 | Temel yiyecekleri ve içecekleri bilir, onları diyalog içinde kullanabilir. |
6 | Sporlarla ilgili bilgisi vardır ve spor dallarını “can/t” ile kullanabilir. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
# | Konular | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
---|---|---|
1 | What did you study? School subjects: physical education,history,etc.Past simple: statements-regular verbs,irregular verbs and negative statements Pronunciation: Past tense /td/ endings | sözel anlatım,metin tercüme,dinleme |
2 | What did you study? School subjects: physical education,history,etc.Past simple: statements-regular verbs,irregular verbs and negative statements Pronunciation: Past tense /td/ endings | sözel anlatım,metin tercüme,dinleme |
3 | What happened to you? Parts of the body: neck,shoulder,etc. Pronunciation:silent letters Past simple:yes/no and Wh.questions | sözel anlatım,metin tercüme,dinleme |
4 | What happened to you? Parts of the body: neck,shoulder,etc. Pronunciation:silent letters Past simple:yes/no and Wh.questions | sözel anlatım,metin tercüme,dinleme |
5 | I'm going on a cruise Travel: luggage,passport,etc. Language note:go+preposition be+going to - statements, questions,and short answers | sözel anlatım,metin tercüme,dinleme |
6 | I'm going on a cruise Travel: luggage,passport,etc. Language note:go+preposition be+going to - statements, questions,and short answers | sözel anlatım,metin tercüme,dinleme |
7 | I eat a lot of cake Food:Cheese,totatoes,etc. Count and noncount nouns Pronunciation: of | sözel anlatım,metin tercüme,dinleme |
8 | Vize | |
9 | What do you like to wear? Clothes: a belt,a jacket,etc. Language note: plural words Pronunciation:/s/ and /z/ Adjectives | sözel anlatım,metin tercüme,dinleme |
10 | What do you like to wear? Clothes: a belt,a jacket,etc. Language note: plural words Pronunciation:/s/ and /z/ Adjectives | sözel anlatım,metin tercüme,dinleme |
11 | My hometown is nicer The weather: sunny,cloudy,etc. Language note:word building Pronunciation:Vowel sounds | sözel anlatım,metin tercüme,dinleme |
12 | My hometown is nicer The weather: sunny,cloudy,etc. Language note:word building Pronunciation:Vowel sounds | sözel anlatım,metin tercüme,dinleme |
13 | Talking about the weather Everyday expressions: Talking about a trip Talk about the weather. Compare two things. Talk about preferences. | sözel anlatım,metin tercüme,dinleme |
14 | Around the world Geographical features:a mountain,an island,etc. Superlatives: the oldest, the most beautiful,etc. | sözel anlatım,metin tercüme,dinleme |
15 | Around the world Geographical features:a mountain,an island,etc. Superlatives: the oldest, the most beautiful,etc. | sözel anlatım,metin tercüme,dinleme |
16 | Son Sınav |
Resources
# | Malzeme / Kaynak Adı | Kaynak Hakkında Bilgi | Referans / Önerilen Kaynak |
---|---|---|---|
1 | Ders kitabı: Network (Tom Hutchinson-Kristin Sherman) Oxford | ||
2 | English Grammar in Use(Raymond MURPHY), Grammar Way(Jenny DOOLEY, Virginia EVANS), Oxford Practice Grammar( John EASTWOOD), SWAN), Understanding and Using English Grammar (Betty AZAR), Inside And Out (Nesibe Sevgi ÖNDEŞ) Advanced English Practice( B.D. GRAVER), A Practical English Grammar(A.J. THOMSON, A.V. MARTINET), English Grammar(Yusuf BUZ), English Grammar |
Ölçme ve Değerlendirme Sistemi
# | Ağırlık | Çalışma Türü | Çalışma Adı |
---|---|---|---|
1 | %40 | Ara Sınav | Ara Sınav |
2 | %60 | Son Sınav | Son Sınav |
Dersin Öğrenim Çıktıları ve Program Yeterlilikleri ile İlişkileri
# | Öğrenim Çıktıları | Program Çıktıları | Ölçme ve Değerlendirme |
---|---|---|---|
1 | Kendisiyle ve ailesiyle ilgili cümle kurabilir, ilgili okumaları yapabilir. | 13 | 1͵2 |
2 | Rutin şeylerin anlatıldığı geniş zamanı bilir, cümle kurabilir. | 13 | 1͵2 |
3 | Yaşadığı evi ve içindeki temel eşyaları tarif edebilir. | 13 | 1͵2 |
4 | Meslekleri ve meslek gruplarının nerede çalıştıklarını bilir ve tarif edebilir. | 13 | 1͵2 |
5 | Temel yiyecekleri ve içecekleri bilir, onları diyalog içinde kullanabilir. | 13 | 1͵2 |
6 | Sporlarla ilgili bilgisi vardır ve spor dallarını “can/t” ile kullanabilir. | 13 | 1͵2 |
İş Yükü Detayları
# | Etkinlik | Adet | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|---|
1 | Ders Süresi | 14 | 3 | 42 |
2 | Sınıf Dışı Ders Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) | 14 | 2 | 28 |
3 | Sunum ve Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
4 | İnternette tarama, kütüphane ve arşiv çalışması | 0 | 0 | 0 |
5 | Belge/Bilgi listeleri oluşturma | 0 | 0 | 0 |
6 | Atölye | 0 | 0 | 0 |
7 | Ara Sınav için Hazırlık | 1 | 8 | 8 |
8 | Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
9 | Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
10 | Ödev | 0 | 0 | 0 |
11 | Ara Proje | 0 | 0 | 0 |
12 | Ara Uygulama | 0 | 0 | 0 |
13 | Son Proje | 0 | 0 | 0 |
14 | Son Uygulama | 0 | 0 | 0 |
15 | Son Sınav için Hazırlık | 1 | 10 | 10 |
16 | Son Sınav | 1 | 1 | 1 |
90 |