Güzel Sanatlar, Tasarım Ve Mimarlık Fakültesi
Mimarlık
Ders Bilgileri
İNGİLİZCE III |
Kodu |
Dönemi |
Teori |
Uygulama |
Ulusal Kredisi |
AKTS Kredisi |
Saat / Hafta |
FLE201 |
Güz |
3 |
0 |
3 |
3 |
Ön Koşulu Olan Ders( ler ) |
|
Dili |
Türkçe |
Türü |
Zorunlu |
Seviyesi |
Lisans |
Öğretim Elemanı( ları ) |
Öğr. Gör. Sena TEKELİ |
Öğretim Sistemi |
Yüz Yüze |
Önerilen Hususlar |
|
Staj Durumu |
Yok |
Amacı |
Bu ders öğrencilerin kendi alanlarındaki terminolojiyi baz alarak dil becerilerini geliştirmeyi amaçlar. İletişimsel (Communicative) yöntem kullanılmaktadır. |
İçeriği |
Haftada 3 saat olan bu ders, öğrencilerin kariyer hedeflerini gerçekleştirmek için ihtiyaç duydukları dil becerilerini geliştirmeyi hedefler. Bu amaçla, ders öğrencilere gerçek hayat senaryolarında farkındalık yaratmak için ve öğrencilerin pratik yapmaları için temel kavramlar ve örnek fırsatlar sunmaktadır. Ayrıca, öğrencilere kendi uzmanlık alanlarında çalışmak için ihtiyaç duydukları dil becerilerini pratik yapma olanağı sağlar. |
Dersin Öğrenim Çıktıları
# |
Öğrenim Çıktıları |
1 |
Akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma becerilerini geliştirmek |
2 |
İlgili terminolojiyi ayırt etmek |
3 |
Yeni kelime bilgisini gözden geçirmek için kişisel stratejiler geliştirmek |
4 |
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak |
5 |
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak |
6 |
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
# |
Konular |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Introductory Lesson, Explaining the Syllabus / Worksheet 1
|
|
2 |
Unit 9- Design Factors
|
|
3 |
Unit 10- Design Elements
|
|
4 |
Unit 11- Detail Development
|
|
5 |
Unit 12- Elements of Construction
|
|
6 |
Unit 13- Construction Process
|
|
7 |
Unit 14- Prefabrication
|
|
8 |
Midterm exam |
|
9 |
Unit 15- Finished Building
|
|
10 |
Unit 1 Design Tools and Materials / Unit 2 Models
|
|
11 |
Unit 3 Drawings 1
|
|
12 |
Unit 4 Drawings 2
|
|
13 |
Presentations
|
|
14 |
Presentations
|
|
15 |
|
|
16 |
Son Sınav |
|
Resources
# |
Malzeme / Kaynak Adı |
Kaynak Hakkında Bilgi |
Referans / Önerilen Kaynak |
1 |
Architecture- Express Publishing, Virginia Evans, Jenny Dooley, Dave Cook |
|
|
Ölçme ve Değerlendirme Sistemi
# |
Ağırlık |
Çalışma Türü |
Çalışma Adı |
1 |
%30 |
Ara Sınav |
Ara Sınav |
2 |
%60 |
Son Sınav |
Son Sınav |
3 |
%10 |
Ara Proje |
Ara Proje |
Dersin Öğrenim Çıktıları ve Program Yeterlilikleri ile İlişkileri
# |
Öğrenim Çıktıları |
Program Çıktıları |
Ölçme ve Değerlendirme |
1 |
Akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma becerilerini geliştirmek |
16 |
1͵2͵3 |
2 |
İlgili terminolojiyi ayırt etmek |
16 |
1͵2͵3 |
3 |
Yeni kelime bilgisini gözden geçirmek için kişisel stratejiler geliştirmek |
16 |
1͵2͵3 |
4 |
Kelimeleri çeşitli akademik konuşma, dinleme, yazma ve okuma alıştırmalarında kullanmak |
16 |
1͵2͵3 |
5 |
Öğrencilerin kendi uzmanlık alanlarında gerekli olan çeşitli konuları tartışmak |
16 |
1͵2͵3 |
6 |
Çeşitli okuma metinlerini değerlendirmek |
16 |
1͵2͵3 |
Not: Ölçme ve Değerlendirme sütununda belirtilen sayılar, bir üstte bulunan Ölçme ve Değerlerndirme Sistemi başlıklı tabloda belirtilen çalışmaları işaret etmektedir.
İş Yükü Detayları
# |
Etkinlik |
Adet |
Süre (Saat) |
İş Yükü |
1 |
Ders Süresi |
14 |
3 |
42 |
2 |
Sınıf Dışı Ders Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) |
14 |
2 |
28 |
3 |
Sunum ve Seminer Hazırlama |
0 |
0 |
0 |
4 |
İnternette tarama, kütüphane ve arşiv çalışması |
0 |
0 |
0 |
5 |
Belge/Bilgi listeleri oluşturma |
0 |
0 |
0 |
6 |
Atölye |
0 |
0 |
0 |
7 |
Ara Sınav için Hazırlık |
1 |
6 |
6 |
8 |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
9 |
Kısa Sınav |
0 |
0 |
0 |
10 |
Ödev |
0 |
0 |
0 |
11 |
Ara Proje |
1 |
6 |
6 |
12 |
Ara Uygulama |
0 |
0 |
0 |
13 |
Son Proje |
0 |
0 |
0 |
14 |
Son Uygulama |
0 |
0 |
0 |
15 |
Son Sınav için Hazırlık |
1 |
6 |
6 |
16 |
Son Sınav |
1 |
1 |
1 |
|
90 |